[Linux] lilo ve issue

From: PCc0d3r (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Sat 09 Jun 2001 - 16:00:53 EEST

merhaba,
iki sorun ile karsi karsiyayim:

--1--
Kullandigim mdk 8.0 makinemde kendim bir mesaj yazdim lilo'da acilmasi cin ve
bunu /boot/msg diye kaydettim.
ardindan da /etc/lilo.conf'umu su sekilde yazdim
--------lilo.conf-----------start--------------
boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
message=/boot/msg
default=linux
prompt
timeout=50
image=/boot/vmlinuz
        label=linux
        root=/dev/hda3
        read-only
image=/boot/vmlinuz
        label=failsafe
        root=/dev/hda3
        read-only
other=/dev/hda1
        label=windows
        table=/dev/hda
--------lilo.conf-----------end--------------
bu sekilde root olarak lilo komutunu verdigimde su hatayi aliyorum :
Fatal: geo_comp_addr: Cylinder number is too big (1043 > 1023)
nerede hattigi yaptigim hakkinda yardimci olur musunuz?

--2--
bildiginiz gibi /etc/issue dosyasi siteme girdikten sonra login yazmadan once
ekrana yazilacak olan yazinin bulundugu dosya.
ben bu dosyayi degistiriyorum (ornegin hosgeldiniz diye). ardindan logout
olup tekrar girdigimde cok guzel calisiyor.
fakat reboot edip makineyi tekrar actigimda yazi eski haline donmus oluyor
hep. yaptigim dosyayi degistirmemesi icin ne yapabilirim...

simdiden yardimlarinizi icin tesekkurler...