[Linux] Re: cekirdek derledikten sonra is too big hatasi

From: Kadir Leblebici (kadir@agribelsa.com)
Date: Sat 09 Jun 2001 - 16:09:27 EEST

Merhaba,
zaten kernel i derlerken en az secenek ile yaptim ipmasq.cjb.net
adresinden ipmasq ile dokumanda yapilanlari yapiyorum kendim baska bir sey=
=20
dahi secmedim
zaten cekirdegin derlemesi yarim saat falan surdu

Kadir Leblebici
Kaynak Holding A.S.
Kisikli Cd. Kusbakisi Sk. No:4 81190
Altunizade Istanbul