[Linux] Re: Ynt:Windows98,Me,2000,Linux

From: Uğur TEZGEL (Utezgel@ucuncu.com.tr)
Date: Thu 07 Jun 2001 - 14:49:47 EEST

   Zeki bey ilginiz için teşekürler ama siz sadece win98 ve linux olan bir
sistemi anlatmışsınız.
   ben windows çobuk şişip göçtüğü için 98 ve me kurmak istiyorum
 Uygulama geliştirme
   programlarını birine, oyun-grafik vb. birine yükleyeceğin sanırım daha
çok dayanır)
   Buna dikkat ederek bu dört işletim sistemini nasıl yükleyeceğimi
söylerseniz
   sevinirim. Teşekkür ederim.