[Linux] Ynt:Windows98,Me,2000,Linux

From: zekeriyakoc (zekeriyakoc@mynet.com)
Date: Thu 07 Jun 2001 - 13:35:00 EEST

 u=F0ure tezgel demi=FEki;

> Selamlar,
>
> 40G HDD'e Windows98,Me,2000,Linux y=FCklemek istiyorum. A=E7=FDl=FD=FE=FDda
lilo
> veya Partion Magic boot manager ile yapt=FDrmak istiyorum ( Sistem
arge ve uygulama geli=FEtirme ama=E7l=FD )
> Nas=FDl bir yol izlememlaz=FDm. Yani =F6nce linux y=FCleyip sonra di=F0er
i=FEletim sistemlerinimi y=FCkleyeyim.
> Dikkat etmem gereken =FEeyler nelerdir. Yard=FDmlar=FDn=FDz i=E7in
te=FEekk=FCrler.

cevap
selam ,
Win 98 ile Me yi ayn=FD bilgisayara kurma amac=FDn=FD anlayamad=FDm .Biri
di=F0erinin =FCst s=FCr=FCm=FC.
ben hep =FEu yolu izlerim ;
hdd bo=FE oldu=F0unu farzediyorum.=D6nce hdd yi istedi=F0in =F6l=E7=FClerde iki ye
b=F6l.sonra linux kuraca=F0=FDn b=F6l=FCm=FC fdisk kullanarak sil .
linux cd si ile kuruluma ba=FElad=FDg=FDnda linux b=F6l=FCmlenmemmi=FE yere
kurulum yapar.manual b=F6l=FCmleme se=E7ersen linux i=E7in ay=FDrd=FDg=FDn b=F6l=FCm=FC
g=F6sterirsin.linux kurulumundan sonra win98
kurulumuna ge=E7 herzamanki gibi yap.sonra linux a=E7=FDl=FD=FE disketi ile
bilgisayar=FD a=E7(kurulum s=FDras=FDnda olu=FEturabilirsin).lilo ayarlar=FDn=FD
yap (/etc/lilo.conf dosyas=FDndan)komut sat=FDr=FDnda lilo yaz lilo
etkinle=FEsin
ben hep bu yolu izlerim bo=FE hdd lerde.
yaln=FDz bu =FEekilde yarat=FDlan linux b=F6l=FCm=F0=FCn=FC =F6zel program kullanmadan
silmeyi bilmiyorum.
bunun cevab=FDn=FD da birileri g=F6nderirse sevinirim
sayg=FDlar linuxlovers.