[Linux] Re: Ynt:Windows98,Me,2000,Linux

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Thu 07 Jun 2001 - 16:02:41 EEST

Hello Uğur,

Thursday, June 07, 2001, 2:49:47 PM, you wrote:

UT> Zeki bey ilginiz için teşekürler ama siz sadece win98 ve linux olan bir
UT> sistemi anlatmışsınız.
UT> ben windows çobuk şişip göçtüğü için 98 ve me kurmak istiyorum
UT> Uygulama geliştirme
UT> programlarını birine, oyun-grafik vb. birine yükleyeceğin sanırım daha
UT> çok dayanır)
UT> Buna dikkat ederek bu dört işletim sistemini nasıl yükleyeceğimi
UT> söylerseniz
UT> sevinirim. Teşekkür ederim.
iki tane diskiniz olsun.biostan once c diskini acilis yapacak sekilde
ayarlayin.sirasi ile me,2k sonrada linux kurun.islemler bittiginde
sonra biostan d diskini acilis yapacak sekilde ayarlayin 98 kurun
olsun bitsin.bios ayarlari ve me,2k kurulumu icin ozelden yardim
edebilirim.(burasi linux listesi... sevgi huzur paylasim burada :)

ama hepsi bir diskte olmaz. ekstra programlarin pekde stabil oldugu
hatta ise yaradigida soylenemez.

--
Best regards,
 Mustafa                            mailto:mozbakir@deba.com.tr