[Linux] Re: mandrake80 konsolda Turkce

From: Baris Simsek (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Wed 06 Jun 2001 - 12:03:32 EEST

Bir sonraki maille ilgilenirseniz sevinirim. Bilmiyorum linux.org.tr'da
dokuman var mi ancak asagidaki sorunu da cozdukden sonra bir dokuman
yazarsaniz herkes yararlanir.

Cumlenizi tam anlayamadim, acaba /etc/profile gibi birsey mi ariyorsun? Her acilista o komutu calistirsin. Tabi bunu root olarak yapacaksiniz.

On Tue, Jun 05, 2001 at 10:28:04AM +0100, Ali AKPIN wrote:

> Uzun ugraslar sonunda Mandrake de hem konsol hem X ekraninda
> Turkcelestirmeyi basardim. Ancak;
> sistemi her baslattigimda once ayarladigim Turkce karakterler gorunurken tam
> login promptu geldiginde karakterler bozuluyor. Yumusak G oluyor noktali S.
> Setsysfont yazinca her sey tekrar duzeliyor. Yani sist fontunu dogru
> tanitmisim gibi gorunuyor (lat5u-14). Ben her login oldugumda setsysfont
> yazmaktan kurtaracak trick nedir? (zaten user olarak login olursam
> setsysfont komutunu calistiramiyorum).
> Ilginiz icin simdiden tesekkurler.
> Ali.

-- Attached file included as plaintext by Listar --