[Linux] Kdevelop vs Mandrake 8

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Sun 03 Jun 2001 - 17:22:18 EEST

 Merhabalar

 Mandrake 8 de kdevelop u kurulum sirasinda nasil
kuracagimi bir turlu bulamadigim icin sistem
kurulduktan sonra software manager ile kurmaya alistim
ve kurdum. Ancak bir turlu kdevelop setup programina,
dokumantasyon olusturmasi icin gerekli olan kdelibs
bilgilerini nereden gostermem gerektigini bulamadim.

kdelibs
kdelibs-devel

paketleri yuklu, bunlain icinde gezindim ve cesitli
dizinleri kdevelop setup a gosterdim ama nafile. Ne
yapmam lazim ? Ya da kdevelop setup in aradigi dosya
nedir ?

Tesekkurler

 Onur