[Linux] Re: Mandrake 80 & Network

From: ErkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Wed 06 Jun 2001 - 13:42:25 EEST

Selam..

Serdar AKGÜN demiski;

<< Benim oldukca büyük bir network'um var şu anda hepsi windows
9x tabanlı, win2000 server gibi kurulumlardan
<<oluşuyor şu andada mandrake 8.0 kurdum yanlız diğer windows makinaların
paylaşımlarını yazıcıları göremiyorum ve
<<onların disklerini kendi disk'im gibi tanıtmak istiyorum. Ayrıca NTFS
üzerine mandrake üzerinden yazım yapabilirmiyim.

Windows PC ile Linux PC arasinda komunikation saglamak istiyorsnaiz, en
güzel cözüm onlara SAMBA dansini ögretmek
Zaten sahip oldugunuz Mandrake 8.0 icinde büyük bir ihtimal ile SAMBA
paketleri vardir.. Onlari kurarak Windows ilw Linux arasindaki
komunikation'u saglayabilirsiniz....

Türkce olarak kaynak nerden bulabilirisniz bilmiyorum ama asagidaki adresten
bir cok Dökuman ve HOWTO bulabilirsiniz:
http://www.samba.org
http://www.linuxdoc.org/HOWTO/SMB-HOWTO.html

Primary Domain Controller olarak sadece Samba 2.2.x itibaren olamsi lazim,
tam bilmiyorum asagidaki adresi inceleyin
http://bioserve.latrobe.edu.au/samba/samba-pdc-howto.html

Basarilar..

erkaN

--
The linux philosophy is laugh in the face of danger.

L. Torvalds