[Linux] Re: Ortak Mail Programi

From: Vasif İsmailoğlu (vasif21@istanbul.edu.tr)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 12:21:16 EEST

> Merhabalar.

> Ornek olarak, /dev/hda1/maillar dizininde benim maillarim duruyorken
> hem windows dan hem de linux dan boot ettigimde kullanacagim grafik
> mode kullanan mail client(lar) ayni ortak dosyalari kullanacak. Bu
> islemi nasil yaparim ?

  Ben her zaman boyle kullaniyorum. Bunu icin de Netscape kullaniyorum.
Netscape Widows altinda kurulu oluyor. Cunku Winodws ext2 kullanamiyor.
Sonra Linuks altinda Netscape'in mail klasoru olarak windows altindaki
klasoru seciyorum.
  Bu arada eger Windows altinda mail aldinizsa Linuxla acarken reload
yapiyor. Linuxda da mail alsaniz Windows reload yapiyor. O yuzden boyuk
mail qutularininetscape'de Compresss Folder seceneyi ile sikishdirmak
bayaghi faydali oluyor.
  Saygilarimla

--
Vasif Ismailoglu MD