[Linux] Kernel 2.4.3 ile install problemi

From: ilker keskinkilic (ilkerk@metu.edu.tr)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 13:12:40 EEST

Selamlar,

Redhat 7.1'i install ederken baslarda:
-------------------------------------
Running Anaconda-please wait
Install exited abnormally-received signal 11

Mandrake 8.0 install ederken ise:
(******************************)
error in exec of stage2 :-(
FATAL ERROR IN STAGE1: I/O error
I can't recover from this

mesajlari verip install'den disari atiyor. (Ayni source CD'lerden baska
makinalara basariyla duzgun yukleme yaptim).

Bu iki linux surumunun en basta gelen ortak ozelligi kernel 2.4.3
olmalari. Daha once 3-4 farkli linux surumunu (redhat6.2, slackware7.1,
geleceklinux1.0) ayni makinaya sorunsuz yuklemistim.

Boyle bir sorunla karsilasan oldu mu daha once? Ya da tahmini olan var mi?
(BIOS ayarlarinin bazilariyla oynadim ama birsey degismiyor)

Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim.

(Makinam: P-III-550 Mhz (512K),
          Asus P3v133 AGP2x anakart (via chipsetli)
          256 MB RAM)