[Linux] Re: Ortak Mail Programi

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 21:45:35 EEST

netscape messenger ile yapilabiliyor.

hem windows a hem linux a messenger kuruyorsunuz.
linux altindakinin config inden mail directory leri olarak mount edilmis
windows partitionun daki dogru directory yi gosterdiginizde sorun kalmiyor.

tabi netscape in unstable olmasini saymaz isek :)

bu arada okundu/okunmadi flag lari da aradabir karisabiliyor ama inbox
altindaki extra mail directory leri vs hersey calismisti ben en son
denedigimde.

Egemen Ergel
egemen.ergel@rt.net.tr

Deneyim hiçbir zaman yanilmaz, yanilgiya düsen yalnizca kendi
sonuçlarini doguran ve nedeni deneyimleriniz olmayan kararinizdir.