[Linux] Re: Ortak Mail Programi

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 06:18:48 EEST

Hello Berk,

Tuesday, June 05, 2001, 1:43:56 AM, you wrote:

BÖ> Selam Doruk,

BÖ> Zamanlardan bir zaman (´]_@–â@Š^@è­YB:__@Ñ_@1@, $ civari), diyordun ki:

Doruk>> ya da linux altinda windows'taki e-mail programinizi wine altinda
Doruk>> calistirin, ikisi de ayni program olacagi icin sorun cikarmayacaktir.

BÖ> Su an bu yaklasimi test eden biri olarak, tavsiye edemeyecegim. wine
BÖ> windows dir'e yazmasina izin verilecek kadar stabil de degil, tam da
BÖ> degil.. ufak bir ornek icin bakiniz yukarda tarih olmasi gereken bolum
BÖ> :) Su linux altinda mesajlari serverdan silmeden indiriyorum ve
BÖ> clientimin ext2 altinda bir kopyasini kullaniyorum, sanirim wine
BÖ> iceren herhanangi bir cozum icin de simdilik en dogrusu bu.. Eger
BÖ> wine'in sorunlari benim ayar hatalarimdan kaynaklaniyorsa, fikrim
BÖ> degisebilir; o zaman buraya da sonuclari bildiririm.

kesin olarak cozum olurmu bilmem ama The Bat! mail programinda unix
posta kutusu denilen bir destek var.en azindan incelemenizi tavsiye
ederim.

--
Best regards,
 Mustafa                            mailto:mozbakir@deba.com.tr