[Linux] Re: Sendmail & Postfix & ?

From: Ozgur C. Demir (ocd@mail.koc.net)
Date: Mon 04 Jun 2001 - 10:40:19 EEST

On Mon, 4 Jun 2001, Burak DAYIOGLU wrote:

Selamlar,

> Saka bir yana, sendmail'in yepyeni bir mimaride yeniden
> yazilmasindan once (Sanirim sendmail9 boyle geliyormus...) sendmail
> bilmeyenlere cidden sac bas yolduruyor. Oteki taraftan sendmail'in
> arkasinda yillardir calisiyor olmanin verdigi bir guven var,
> saglamlik var.

var mI? zaten insanlar Sendmail den buglarindan dolayI kacmadilar mi
?? kaldi ki 0'dan yazilan bir yazilimda bu cumle bir parametre olarak
sunulabilir mi ???

> LKD posta sunucusu gunde 29000 posta ile iyi is cikartiyormus ama
> sendmail ile de ayni hizmet duzeyinin benzer yukler ile
> tutturulabilecegini dusunuyorum.

Eminim sendmail de yapar haklisin, belirtmek istedim daha yuksek
rakamlardaki mail alisverisini Qmail ile basarili bir sekilde yurutuyoruz.

Kolay Gelsin,

Ozgur C. Demir
 KocNEt