[Linux] Re: Sendmail & Postfix & ?

From: erkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Sun 03 Jun 2001 - 22:53:04 EEST

Selam

Am Sonntag, 3. Juni 2001 17:12 schrieben Sie:
> Merhaba,
>
> Yaklasık 1000 kullanıcıya hizmet verecek ve gunluk 100-300 MB mail
> trafigini kaldiracak Ldap ve smtp yetkilendirme destegiinde cok
> ugrastirmayacak .... Bunları hangisi ile daha rahat ve stabil yaparim
> ..Sistemde kullanici tanimlamak istemiyorum ..Kullanıcı bilgileri bir LDAP
> vertabanında tutulacak Smtp yetkilendirmesi olsun istiyorum Suan hali
> hazırda sendmail bu dediklerimin hicbirini yapmadan calisiyor ..Sendmail
> konusunda cok bir tecrubem yok ..Nette postfix i gordum kimi ovuyor kimi
> [...]

hmmm....

Yaklasik 1000 kisiye hizmet verilecekse demekki, güzel bir hizmet vermek
istiyorsunuz... Eeee tabi güzel hizmet vermek isteyincede, biraz kesenin
agzini acmak gerekiyor......:-))

Gerci Sendmail ve Postfix 'e bir diyecegim yok...Hepside güzel
Programlar....Gerek Sendmail, gerekse Postfix olsun....

Ama diyelim ben 1000 kisilik bir hizmet verecek olsaydim ILK tercihim
SuSE eMail Server II olurdu... Tabi bu birazda zevk meselesi olabilir...
Kullanimi kolay, Webfronted olarak ayarlanabilir, Büyük sirketler icin
yazilmis , hizlilik ve güvenirlik bakimindan birazcik üstünlügü var, SMTP
IMAP4, POP3, ve LDAP destegi, onbinlerce Email-pools lerin sorunsuzca bakimi
ve eger istersen bütün komplet hardware ile birlikte satin alabilirsin,

Fiyat olarak ,
email server olarak fiyati 299 $ ,,,, tabi bu bence 1000 kisilik bir sirket
icin fazla bir fiyat olmasa gerek
Gerekli diger aciklamalari www.suse.com daki protuc altindan
okuyabilirsiniz......

erkaN