[Linux] Re: Redhat 7.1 caylak kullanici...

From: Berk Demir (berk@linux.org.tr)
Date: Sun 03 Jun 2001 - 13:11:26 EEST

Berk Özbozkurt wrote:

> Doruk'un bana redhat'ten uzak durmami niye israrla soyledigini simdi
> daha iyi anliyorum.

Insan yapisi olan herseyde hata olabilir. Bastan sonra ise yaramayan,
tamami hatalar ile dolu ve hatta bir guvenlik grubu bile
olmayan bir cok dagitim var piyasada. Onlardan uzak durmak daha
akilli bir cozum olur kannatindeyim.

Unutmayalim ki, Linux'un gelisiminde onemli pay sahipleri ayni
zamanda bu sektore para yatiran sirketlerdir. Red Hat gibi, SuSE
gibi, IBM gibi...

Saygilarimla,

Berk Demir