[Linux] Re: Redhat 7.1 caylak kullanici...

From: Berk Özbozkur (cinnet@usa.net)
Date: Sun 03 Jun 2001 - 13:12:06 EEST

Selam Berk,

Zamanlardan bir zaman (Sunday, June 03, 2001, 12:37:56 PM civari), diyordun ki:

Berk> Haklsiiniz, dizustu bilgisayarimda da bu cekirdek sorun cikarmisti
Berk> ilk kuruldugu zaman. modules.h ve cdrom.h 'de sorunlar mevcuttu.
Berk> make menuconfig betigi ise, module olarak sectiginiz
Berk> bazi opsiyonlari statik olarak isaretliyordu. Elle yaptigim
Berk> bazi mudaheleler sonucunda 2.4.2-2 cekirdegini derleyebilmistim.

Doruk'un bana redhat'ten uzak durmami niye israrla soyledigini simdi
daha iyi anliyorum. Acaba benim elimdeki RH7.1 modifiye edilmis bir 7.1
mi, yoksa butun 7.1'ler paketten ciktigi haliyle derlenemeyebilen 2.4.2-2
cekirdegi kaynak kodu mu iceriyorlar, baska bir 7.1 kullanicisi
soyleyebilir mi?

Berk> 2.4.5 ile sorunsuz ve mutlu yasiyorsaniz, sorun cozulmus demektir :)

Aslinda bunu soylemek guc, dun gece hicbir modul secmeden 2.4.5
derledim, make modules ve make modules_install da dizileri dolasip,
"burada yapacak birsey yok" diyerek ciktilar. Denedigim zaman modulleri dogru
olarak derleyebilecegim hala supheli, neyse ki sorun ciktiginda dusebilecegim
ve ntfs destegi de iceren bir cekirdegim var artik.

--
Sevgiler,
 Berk                            mailto:cinnet@usa.net