[Linux] e-mail client

From: Berk Özbozkur (cinnet@usa.net)
Date: Sun 03 Jun 2001 - 13:26:49 EEST

Merhaba All,

Aslinda istekten degil, zorunluluktan (pdp++ ve SNNS icin) kurdugum linuxa tamamiyla
tasinmayi degerlendirmeye basladim. Su anda windowsta surekli
kullandigim ancak linux esdegerini bulamadigim bir tek e-mail clientim
"The Bat!" kaldi. Linux altinda "The Bat!" gibi:
a) ayni user icin birden cok pop hesabini destekleyen
b) gelismis filtreleme ozellikleri olan (sender, x-sender, regular expr.)
c) listeler uzerinde fido stili isimden isime mesaj atabilen (ornegin bu mesaji aldigimda, bende
linux@linux.org'a degil, "All <linux@linux.org>"a atilimis gorunecek)
d) metin icine isim basharfleriyle alinti yapabilen
e) iso 8859-9 destekleyen
f) X altinda calisan
bir e-mail client var mi?

Eger yoksa, wine altinda The Bat calistirmanin olasi oldugunu
duymustum, bunu deneyen var mi?

--
"Bother," said Pooh, as his X-wing exploded.
Sevgiler,