[Linux] Re: Redhat 7.1 caylak kullanici...

From: Berk Demir (berk@linux.org.tr)
Date: Sun 03 Jun 2001 - 12:37:56 EEST

Berk Özbozkurt wrote:

> Berk : Sorun modullerden bagimsizdi. Yani hangi modulleri secersem
> seceyim sorun zaten cikiyordu, sadece sorunun hangi modulde cikacagi
> degisiyordu. Hicbir modul secmedigimde de, modules.h'ta sorun
> cikiyordu. Bir sistematik yakalayamadigim icin cikan sorunlarin
> seklinde, ayrintili bilgi veremedim.

Merhaba,

Haklsiiniz, dizustu bilgisayarimda da bu cekirdek sorun cikarmisti
ilk kuruldugu zaman. modules.h ve cdrom.h 'de sorunlar mevcuttu.
make menuconfig betigi ise, module olarak sectiginiz
bazi opsiyonlari statik olarak isaretliyordu. Elle yaptigim
bazi mudaheleler sonucunda 2.4.2-2 cekirdegini derleyebilmistim.

2.4.5 ile sorunsuz ve mutlu yasiyorsaniz, sorun cozulmus demektir :)

Saygilarimla,

Berk Demir