[Linux] Re: kernel 2.4.5

From: Baris Hasdemir (hasdemir@istanbul.linux.org.tr)
Date: Sun 03 Jun 2001 - 12:39:45 EEST

glibc-2.2.3'u slackware'in kendi paketlerinden kurdum(glibcso.tgz)
upgradepkg ile

bu arada 2.2.16 dizininde make menuconfig calismiyordu ya glibc2.2 ye
gectikten sonra...
2.4.5 dizininde calisti make menuconfig
derlerken de sorun cikmadi
ya da ben oyle saniyorum
cunku biraz once xmms'i derlerken

/usr/lib/libglib.so: undefined reference to 'atexit@@GLIBC_2.0'
collect2: ld returned 1 exit status

dedi ve derleyemedi, sanirim basima daha is cook is acicak

sevgiler,
baris