[Linux] Re: Redhat 7.1 caylak kullanici...

From: Berk Özbozkur (cinnet@usa.net)
Date: Sun 03 Jun 2001 - 02:44:56 EEST

Selam ErkaN,

Zamanlardan bir zaman (Saturday, June 02, 2001, 9:04:47 PM civari), diyordun ki:

ErkaN> http://www.redhat.de/documentation/rhl7.1/rhl-cg-de-7.1/kernel-modularized.p
ErkaN> hp3
ErkaN> kitabinda diyorki; kisaca;
ErkaN> make mrproper
ErkaN> make xconfig
ErkaN> secim yaparken
ErkaN> muhakkak Y ile cevap verilmesi gereken yer:
ErkaN> kmod Support Module Version (CONFIG_MODVERSIONS) Support
ErkaN> make dep
ErkaN> make clean
ErkaN> make bzImage
ErkaN> make modules.
ErkaN> make modules_install
ErkaN> image copy felan filan iste...

ErkaN> hic bu yöntem ile denemedim...Degisen birsey yok....make mrproper = = make
ErkaN> clean

Bu ve diger mesajlariniz icin tesekkur ederim, kuramadigim kernel modullerini
kurmama yardimci olamadilar, ancak herseyi dogru yaptigima emin olmami
sagladilar. ben de gidip 2.4.5 kernelini indirdim, o hemen hic sorun
cikartmadan kuruldu. redhat7.1'le gelen 2.4.2-2'de bir sorun olsa
gerek. Ayrica internete baglandigimda sık sık stall olma, ve bir
sure sonra, protokolden bagimsiz olarak, hicbirsey indirememe sorunum
vardi; o da yeni kernella cozuldu.

Berk : Sorun modullerden bagimsizdi. Yani hangi modulleri secersem
seceyim sorun zaten cikiyordu, sadece sorunun hangi modulde cikacagi
degisiyordu. Hicbir modul secmedigimde de, modules.h'ta sorun
cikiyordu. Bir sistematik yakalayamadigim icin cikan sorunlarin
seklinde, ayrintili bilgi veremedim.

--
"Bother," said Pooh, as he was diagnosed with the @N@ Virus.
Sevgiler,