[LINUX:24723] RE: 24703] RE: KyliX Çıktı!

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Thu 01 Feb 2001 - 11:13:57 EET

On Thursday 01 February 2001 10:05, you wrote:
> kylix bildiğim kadarıyla ticari bir ürün, free download edilebileceğini
> zannetmiyorum. Odane yuuuhhh, şimdi linkteki fiyata baktım da baya uçuk.
> Desktop developer 999USD, server developer 1999USD. Gulp, bu ne yaw diyesi
> geliyor insanın ama, biraz sabredersek düşebilir fiyatı. Hmmm,
> adamlarada hak veriyorum yani, iddiaye göre kylx de geliştirilen bir
> uygulama yakında çıkacak windows için delphi 6 da da tekrar kod yazmadan
> derlenip çalışacak, tersi de geçerli.Değer yani, sen kodu yazacan, hem
> linux hemde windows da çalışacak.Öte yandan bir süre sonra fiyatı da düşer
> [...]

Kylix in 3 versiyonu var. Personal, Professional, Enterprise.

Personal versiyonunu Satin almak istersen 99$. Yok istemessen bedavaya
cekebilirsin. Ancak burda bir kisitlama var. Eger GPL olarak kullaniyorsan,
Yani ucret odemenden cekip kullaniyorsan. Non GPL program yazamassin.
Yazdigin programlar GPL olmali. Eger closed source bisiler yazacaksan ozaman
99$ odeyip ona uygun lisans almalisin...

Borland boyle demisti

--
Sancar Saran                                                  saran@ktg.com.tr
Koy - Tur Computer Networks System Administrator