[LINUX:24720] RE: 24703] RE: KyliX Çıktı!

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Thu 01 Feb 2001 - 10:05:11 EET

kylix bildiğim kadarıyla ticari bir ürün, free download edilebileceğini
zannetmiyorum. Odane yuuuhhh, şimdi linkteki fiyata baktım da baya uçuk.
Desktop developer 999USD, server developer 1999USD. Gulp, bu ne yaw diyesi
geliyor insanın ama, biraz sabredersek düşebilir fiyatı. Hmmm,
adamlarada hak veriyorum yani, iddiaye göre kylx de geliştirilen bir uygulama
yakında çıkacak windows için delphi 6 da da tekrar kod yazmadan derlenip
çalışacak, tersi de geçerli.Değer yani, sen kodu yazacan, hem linux hemde
windows da çalışacak.Öte yandan bir süre sonra fiyatı da düşer diye tahmin
ediyorum, yani en azından düşmesini umuyorum.