[LINUX:24722] Ynt: Re: Microsoft DNS serverlarindan bazilarini baska bir sisteme tasiyor .??

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Thu 01 Feb 2001 - 11:00:08 EET

Selamlar,
Kesinlikle Serdar ve Sancar'a katiliyorum gecen sene dns serivisleri icin
sun starfilre 10000 ile test yapmislardi M$ benchmarklarini alamadim ama bir
arkadastan ( sun sys eng. )duydugum kadariyla M$ in W2K AS 2.5 katladigi
islemciler 16 cpu sparc 400 ve compaq 8000 16 cpu 466 Alfa ile bu isi
karsilastirdiklarinda ingilterede cevaplarini aldilar ama uslanmadilar,
neyse okullar bu butce ile tabiiki bizim ( gerci bizimkiler illada M $
idiyorlar ve ben bizimkileri bu saplantidan kurtaramadim ) biraz medya
destegi olsa neler olacak fakat medya paraiyi verenden yana ( reklam v.s. )
hangimiz ulkemizin guzide medyasina yilda 2.2 trilyon reklam butcesi
ayiriyor :-((((, linux, W2K AS nin mutant bir kerneli ile basa cikamayacakmi
ben buna gulerim, Oracle M$ ile sanirim bir pazarlama stratejisi sonucunda
bir partner anlasmasi yapmisti (i-business) fakat bir M$ intruderi ( galiba
sirketlerdeki calisan bir ust duzey ) yuzunden proje ertelenmis, su an
onumde bir oracle mag var ve Odyssey projesinden bahsediyor simdi en onemli
proje oracle da Odyssey, herkese iyi calismalar .....