[LINUX:24724] Re: RedHat 6.2 icin web editor ariyorum

From: Suleyman (sgulsuner@hekim.net)
Date: Thu 01 Feb 2001 - 11:14:08 EET

http://www-4.ibm.com/software/webservers/hpbuilder/linux/ (wine kullanan bi
sey, en iyisi budur herhalde) (WYSIWYG)

http://bluefish.openoffice.nl/
http://quanta.sourceforge.net/
http://www.coffeecup.com/linux/

http://www.ibiblio.org/pub/Linux/apps/www/editors/ -> bulldozer (eski biraz
ama, belki yeni versionu cikmistir, benim ilk kullandigim web editoru buydu.
amaya nin yeni versionlari falan da var orda)

asagiyada bi bak istersen...
http://freshmeat.net/search/?q=web+editor&match_all=1
http://freshmeat.net/search/?q=html+editor&match_all=1

hatta google, linuxfiles'a, sourceforge'ye a falan da baksan?

Nafiz Temizhan wrote:

> Selam arkadaslar,
> makina pentium-2 apache kurdum makinaya ve simdi calistigim bolumde kendi
> web sayfalarimizi olusturmak istiyorum. HTML kodlariyla simdiye kadar
> ugrasmadim. bana web desing konusunda onerebileceginiz iyi bir editor
> program var mi ?. ilk basta user friendly olmasi iyi olur diye
> dusunuyorum.
>
> Saygi ve Sevgiler
>
> Not: Crystal cs461x serisi sound karti 6.2 ye tanitirken 2 gun harcadim
> ama sonunda oldu. bu kartla basi belada olanlar varsa nasil yaptigimi
> listeye veya ozel maile gonderebilirim.

--- Suleyman Gulsuner Dokuz Eylul Universitesi TIp Fakultesi Inciralti/IZMIR