[Linux] Re: Ynt: Re: Slackware'da FTP ile ilgili sorun ACYL

From: Serhat Selahattin Umar (misterno@mail.com)
Date: Wed 01 Aug 2001 - 16:24:05 EEST

slack ile disaridaki bir ftp ye rahatca ulasabildiginize göre ISP ye
soracak birseyiniz yok gibi görünüyor.

network yapiniz nasil bilmiyoruz, win makinalar internete linux üzerindenmi
cikiyorlar? networkte switch/hub olarak ne kullaniyorsunuz onlarda problem
olabilirmi? kablo yapinizi kontrol ettiniz mi? diger win ler arasinda dosya
kopyalamada problem varmi?

network yapiniz hakkinda da biraz aciklayici bilgi verirseniz belki daha cok
yardimci olabiliriz.

serhat