[Linux] Re: [Linux] Re: Sendmail kullanilan bir mail server da tüm kullanicilara nasil mail gönderebiliriz?

From: Cuma Kurt (cuma@datassist.com.tr)
Date: Mon 30 Jul 2001 - 17:41:21 EEST

Merhaba Ceyhun
mail * seklinde mail atarsan to kismin da tum kullanicilarin
user@$HOSTNAME seklinde isim ibareleri cikar. toplu mail atiyorsan ve
kimsenin kimseyi gormesini istemiyorsan bu islemi mail komutu ile yapma. en
basit Outlook Express ile birlikte allusers@kullandigindomain adresine bcc
olarak mail at ..
mail komutu ile bu isi yaptiysan ve .... User unknown seklinde bir hata
aldiysan bu mailin gitmedigi anlamina gelmez . bu listede yer alan herhangi
bir kullanicinin mail hesabina bir bak lutfen ( biraz bekle ama )

Eger halen sorun yasamaya devam ediyorsan ozeline cok detayli bir mail
atacagim
iyi calismalar ve kolay gelsin
Cuma Kurt