[Linux] mail list sunucusu

From: osman_t_98@yahoo.com
Date: Fri 03 Aug 2001 - 11:33:10 EEST

Merhaba;
Ben bir kamu kurumunda bilgi işlem merkezinde çalışıyorum. Tüm Türkiye çapında mevcut personelimiz outlook express ile mailllerini okuyorlar. Mail sunucusu exchange server. Benim amacım en azından bin kişiye hizmet verecek bir mail list oluşturmak. Tabiiki linux üzerinde.
Acaba bu sunucu exchange ile beraber nasıl çalışacak? Sistem gereksinimi ne olur?Türçe karakter problemi yaşanır mı?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.