[LINUX:19519] Re: kurulumda hata

From: Bilgi İslem Daire Baskanligi (linux@bim.cumhuriyet.edu.tr)
Date: Wed 13 Sep 2000 - 08:23:15 EEST

Donaniminin ne oldugunu acikca bir yaziver. Cunku biz AMD K7 de kurmayi
basaramadik. Ancak 8 GB in ustundeki hardiskleri RH 6.2 tek basina
goremiyor. Bunu gostermenin bana gore en kolay yolu partitionlari
yaratirken 10MB lik bir /boot partitionu ilk once yaratman. Daha sonra
swap ve native partitionlarini yaratirsan sanirim calisacak.
Kolay Gelsin