[LINUX:19518] Re: Doktora icin.

From: Bilgi İslem Daire Baskanligi (linux@bim.cumhuriyet.edu.tr)
Date: Wed 13 Sep 2000 - 08:21:02 EEST

Bu konuda bizde bir ara universitemiz icin arastirma yapmistik.
Bilimsel degildi ama gorustugumuz kisiler belki sizlere yardimci
olabilir. Telefon numaralari ve firma isimleri asagida veriyorum.
Kolay Gelsin.

Unimedya Fezahan YILDIRIM (Telekonferans Yontemi ile Egitim)
Tel : 0,312,4241478-79 veya 0,232,4641798
fezehan@unimedya.net.tr

Elektron R.Ali ISIK (Telekonferans Yontemi ile Egitim-Bilkentte
uygulamalari var)
Tel : 0,312,4250214 rali@elektron.com.tr