[LINUX:19426] kurulumda hata

From: oktayekinci (oktaye_tr@yahoo.com)
Date: Mon 11 Sep 2000 - 16:47:33 EEST

Merhaba
redhat 6.2 kurulumu yapıyordum.Dosyaları kopyalamayı bitirdikten ve
kurulumdan sonraki ayarlar yapılıyor yazısı çıktıktan sonra bilgisayar kurulumu bitirmiyor ve o şekilde kalıyor..
bu sorun ne ile ilgili olabilir
cd ile ilgili olabilirmi (dosyaları kopyalamayı bitirdiğinden böyle bir problem olacağını sanmıyorum).

partition tablomu veriyim
tek hdd 20gb
2000mb fat32 win98 kurdum
2000mb sonra linux partitionu açtım ve kuruluma geçtim
başkada bir ayrıntı yok
teşekkürler
OKTAY EKİNCİOĞLU
      ABT BİLGİSAYAR