[LINUX:19520] Re: squid stop etmiyor

From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Wed 13 Sep 2000 - 08:26:02 EEST

Kadir Leblebici wrote:

> Merhabalar,
> RedHat 6.2 kurulu bir sistemde squid kullaniyorum
> yaklasik olarak server i kurali 10 gun oluyor
> ilk baslarda squid i aktif hale getirmeden
> diger bilgisayarlardan ftp ile linux makine ye baglanirken bir sorun yok idi
> daha sonralari squid i aktif hale getirdim ve bu sefer ftp ile baglanirken
> uzun sureler beklemeye basladi bu sure 1 dakikayi buluyor ve bazen time out
> hatasi veriyor. Bu neden olmus olabilir acaba?

Merhaba,

Acaba baglanirken linux makinanin ip numarasini mi yoksa domain adini mi
kullaniyorsun? Eger ip numarasini kullanirsan hemen gelir, ancak domain
kaydi hatali ise/eksik ise local bilgi gostermeye calismasina ragmen ftp
bilgisi ya gec gelir ya da hic gelmez.

> Bir diger sorun ise aksam bilgisayari kapatmak icin ctrl+alt+del tuslarina
> basinca bilgisayari kapatmaya basliyor sira squid e gelince bir stop etmiyor
> ve bilgisayar kilitlenip kaliyor. Bunu bir kac defa denedim hep aynisini
> yapti ctrl+alt+del e basmadan once
> /etc/rc.d/init.d/squid stop
> ile durdurduup ctrl+alt+del e basinca sorunsuz bir sekilde restart
> yapabiliyor bunun nedene ne olabilir acaba basina boyle bir sey gelenler
> varmi?

Squid kapanirken 30sn aktif istemleri kapatmak icin bekler. Ancak takili
kalmamasi gerekli. cache.log dosyasindan ilgili bolumleri inceleyerek belki
birseyler ogrenebilirsin.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu