[LINUX:19436] RE: Bilisim 2000 (off topic)

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Mon 11 Sep 2000 - 21:46:58 EEST

Oncelikle Selam yine,

> [...]
> haberlerle göz boyayacak kişiler zaten listede her zaman kendilerini
> gösteriyorlar.

>/dev/null

> Bir suçlama yapacaksan arkası olmayan uydurma cümlelerle değil,
> örnekleriyle göstermelisin, listede 600 kişinin "acaba"larına maruz
> bırakıyorsun insanları. Star gazetesinden seçilmiş cümlelerle bir yere
> varmak, karalama kampanyasını başlatmaya çalışmak, depresif tutumlarla
> emeğin karşılığını -küçük de olsa- toprağa gömmeye çalışmak benim gözümde
> insanlık değildir. Yaptığın iftiralar herşeyden önce SON DERECE AYIP!

Yine her zaman ki tavrin ile sorulanlara degil de kendi istediklerine
amiyane sekilde cevap vermissin.

Bir de sorduklarima cevap verip bizi aydinlatsan.

Yaptiklarim ise senin yaptiklarinin insanligina yaklasmiyor bile!
Senin gozundeki dusunceler ise >/dev/null

Liste de bircok kisi kimin ne oldugunu biliyor.
Soylediklerim iftira degil senin ve kitabina koydugun dokumanlarin
sahipleri tarafindan ve bircok kisi tarafindan bilinen gercekler. Ama seni
kaale almadiklari icin tepki gostermiyorlar. Ben de bundan sonra onlar
gibi yapacagim. Tabii yine baskalarinin yaptiklarini kendi yaptiklarin
gibi ortaya sunmadigin surece.

> Liste üyelerinden özür dilerim, cevap verme özgrlüğümü kullanmak
> zorundaydım.

Ben de ozur ayni hak benim icinde gecerli sanirim.

Bundan sonraki maillerine ise sadece ozel de cevap verecegim.

Liste uyelerinden tekrar ozur dilerim.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC