[LINUX:19417] RE: Bilisim 2000 (off topic)

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Mon 11 Sep 2000 - 15:42:00 EEST

Benimle olan kişisel sorunlarını listeye gönderen Murat Koç,

Ne yazık ki söylediklerin, kişisel nefret ve çekememe boyutundan öteye
geçebilmiş şeyler değil - yapılacak çalışmaları baltalayacak, uydurma
haberlerle göz boyayacak kişiler zaten listede her zaman kendilerini
gösteriyorlar.

Bir suçlama yapacaksan arkası olmayan uydurma cümlelerle değil,
örnekleriyle göstermelisin, listede 600 kişinin "acaba"larına maruz
bırakıyorsun insanları. Star gazetesinden seçilmiş cümlelerle bir yere
varmak, karalama kampanyasını başlatmaya çalışmak, depresif tutumlarla
emeğin karşılığını -küçük de olsa- toprağa gömmeye çalışmak benim gözümde
insanlık değildir. Yaptığın iftiralar herşeyden önce SON DERECE AYIP!
YAKIŞIK ALMIYOR!

Liste üyelerinden özür dilerim, cevap verme özgrlüğümü kullanmak
zorundaydım.

İyi çalışmalar
Görkem
Gelecek A.Ş