[LINUX:19440] RE: Bilisim 2000 (off topic)

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Tue 12 Sep 2000 - 07:09:57 EEST

<...>
> Yaptiklarim ise senin yaptiklarinin insanligina yaklasmiyor bile!
> Senin gozundeki dusunceler ise >/dev/null
>
> Liste de bircok kisi kimin ne oldugunu biliyor.
> Soylediklerim iftira degil senin ve kitabina koydugun dokumanlarin
> sahipleri tarafindan ve bircok kisi tarafindan bilinen gercekler. Ama seni
> kaale almadiklari icin tepki gostermiyorlar. Ben de bundan sonra onlar
> gibi yapacagim. Tabii yine baskalarinin yaptiklarini kendi yaptiklarin
> gibi ortaya sunmadigin surece.
<...>

Ne yazık ki hala istediğim cevabı bulamadım. Atılan iftiralar hep atanın
yanına kar kalıyor.

Hala bu kişileri ve/veya kaynaklarını açıklayabilmiş değilsin. Kaldı ki
yazısı olan herkesin özel izni alındı, kitap önsözünde de buna yer
verildi. Önsözü okursan anlayacağını umarım.

İyi çalışmalar
Görkem
Gelecek A.Ş