[LINUX:19435] Re: KPPP ne yapiyor

From: Vasif İsmailoğlu (vasif21@akasya.istanbul.edu.tr)
Date: Mon 11 Sep 2000 - 21:18:08 EEST

Sinan Ödeş wrote:

> pap yerine birde isp'niz destekliyorsa terminal based baglanmayi deneyin...

  Tesekkurler.
  Dogrusu Terminal based denemedim. Ama Sbased denedim.Olmadi. Pek farklari ypk
zann etmisdim.
Birisinde manuel digerinde ise daha once yazilan script is yapar diye
dusunmusdum. Acaba sebe ne ola biler. VmWare bozdu diye hic dusunmedim.

--
Vasif Ismailoglu MD
School of Medicine of Cerrahpasa

www.vasif.cjb.net