[LINUX:19403] php

From: Murat Saygili (saygili@altay.com.tr)
Date: Mon 11 Sep 2000 - 12:31:54 EEST

arkadaşlar alpha server üzerinde apache, php3 ve oracle yüklü.
Ben şöyle bir şey yapmak istiyorum.
fopen yada başka bir şekilde, vereceğim dizindeki tüm dosyaları listelemek
ama bunları birer link şeklinde listelemek istiyorum ki ben bunları
clkiklediğimde içeriğini görebileyim.
ya da sadece bir dosyayı fopen ile açıp bunun içeriğini nasıl ekrana
yazdırabilirm.
teşekkürler
murat