[LINUX:19402] RE: Bilisim 2000

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Mon 11 Sep 2000 - 12:25:59 EEST

> Gelecek Linux 1.0 ise RedHat6.2 nin cevirisinden baska birsey degil.
> Ayni KDE2 nin turkce yapilmasi gibi bu da RedHat6.2 nin turkce yapilmis
> hali. Yani gercek anlamda Turkiye de tamamen yazilmis bir Turkce dagitim
> degil. Nasil ki Turkuaz da bir ceviri idi bu da bir ceviri.
> Yine de en azindan ugrasildigi icin emek veren kisileri kutlarim.

Murat'in yari-agresif tavirlarini artik dogal karsiliyorum, yapilan
calismalari baltalamak asli gorevi olmus. Sen kendi dilinde olan bir
dagitimi komik bulabilirsin, ancak Turkcenin bir bilisim dili olabilmesi
icin bu tur calismalara destek vermek gerekiyor.

Turbo Linux ve Mandrake de Red Hat'in bir turevi olarak basladi. SuSE,
Slackware'dan baska bir sey degildi. Ama hic bir yabanci Murat'in tavirini
gostermedi listelerde. Yapilanlari kucuk gormedi. Turkiye'deki Linux
kullanicilarina Turkce bir dagitim sunamayacaksak cabalarimiz bosuna,
zaten bu cabalar bosa giderse bu zihniyete sahip kisilerin ozenli
ugraslari sayesinde olur.. :-)

Birakalim bu derebeyi tavirlarini, artik. Birakalim ki su meshur cehennem
ya da sepetteki yengec fikralari Turkler icin dile getirilmesin..

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S