[LINUX:19405] KPPP ne yapiyor

From: Vasif İsmailoğlu (vasif21@akasya.istanbul.edu.tr)
Date: Mon 11 Sep 2000 - 12:47:17 EEST

Merhabalar.
    Bu yakın 4 günde Mandrake 7.0 sistemde KPPP qarip bir shekilde baglanti kurmuyor.
     Normal PAP modda mesaji: remote server have to autheticate him self.
        There was not any secret (password) for IP addressing kimi bir shey yazir.
    Aynisi terminal modu için de gecerlidir.
   Script modunda durumbir az farklidir.
   Expect: login: diye kaliyor. Ama loga bakililarsa NOCARRIER mesaji coktan alinmis bile.
     PAP modda NO CARRIER mesaji yok. Amma bir sure sonra yukaridaki mesaj cikiyor. Tabii KPPP only guessing, cannot help here diye bir mesajla siritiyor.
    Bu hem doruknet hem de veezy icin tekraralniyor. Baska ISP? Elimde yok. Zaten de orada da ayni mesaji alacam gibime geliyor. Acaba ne ola bilir?
   (SOn gunlerde VmWare kurarak Azerbaijan Linux kullanicilari derneyi icin snapshotlar almisim sadece. O da zaten win partitionun a kuruldu.).
    Bir de garip bir olay. VmWare Linux kurulumu installl safhasinda kilitlendi. Ben de "git isine, zaten isimi yaptim diye kapattim. Sonradan bir Upgrade ederek
tekrar sistemi kurdum. X'i bile kurdum (Harika bir shey). Amma root?! Ne ise root passwordu olmadigi icin sistem bana hayran ben sisteme daha fazla hayran
misali sadece login penceresinde bakisarak kaldik. Buna bir cozum sorun degil. Amma bu durumlard ne cozum var (Anlarsaniz root disketim yok)
   Sevgilerle Vasif Ismailoglu MD