[LINUX:19410] Re: php

From: Selcuk SARAC (selcuk@roots.gen.tr)
Date: Mon 11 Sep 2000 - 13:46:24 EEST

<?
$dosya = fopen("deneme.txt","r");
$dosya_icerigi = fread($dosya,1024);

echo "<pre>";
echo "$dosya_icerigi\n";
echo "</pre>";

?>

seklinde basit olarak halledebilirsin spesifik bir dosyanin icerigini...

bir dizin icerisindeki dosyalarI gorebilmek icin ise

$dizin = exec("ls");
$dosyalar = explode(" ",$dizin);
while(list($sira,$isim) = each($dosyalar))
{
        print "$sira = $isim <br>";
}

seklinde exec ve explode'u kullanarak liste alabilirsin...
programi denemedim sadece kafadan yaziyorum... kullanmadan once denemenizi
tavsiye ederim.. :) malum patlar matlar :p

kolay gelsin...

selcuk SARAC.

---
Sirius Bigisayar ve Internet Hizmetleri.
212- 288 55 97,288 58 52
www.sirius.com.tr
---
Gelecek A.S.