[LINUX:16605] Re: Kinama

From: Mete Balci (mete@karga.eelab.itu.edu.tr)
Date: Thu 08 Jun 2000 - 16:36:06 EEST

Merhaba,

Kendi adiniza almayin ama aklina gelen herseyi insanlar sorarsa burasi
sadece soru coplugu olur. Burada acizane yardim etmeye calisan bircok kisi
bunlari ogrenmek icin uzun bir zaman harcadi. Birsey merak edip kisa bir
sure sonra kinama diye bir mesaj yazmak hicte adil degil. Sonucta herkesin
baska isleride var.

Cevaba gelince /etc/ altinda biryerlerde limit ile ilgili birseyler var.
Tam nerede oldugunu hatirlamiyorum kullanmayali uzun sure oldu. Orada
cpu,mem ve birkac tane daha kisitlama yapilabiliyor.

PS: NT de boyle birsey bulursaniz bana da haber verin.

Mete BALCI
ITU