[LINUX:16603] RE: Kinama

From: Umit Kepoglu (ukepoglu@bir.net.tr)
Date: Thu 08 Jun 2000 - 16:31:15 EEST

Ben de benzer bir seyi daha once sormustum. Ama cevap alamadim. Sanirim
bilen yok. burada genelde ekran, ses, ethernet kartlari ve ftp, web, mail,
dns server yazilimlari ile ilgili konusuluyor. Yani windowsda kolayca
yapilan uygulamalardan bahsediliyor. linux'un cazip tarafi kaynak kodlar
uzerinde oynabilmekte, yani programlamanin biraz daha rahat olmasi.

umit.