[LINUX:16610] Re: Kinama

From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Thu 08 Jun 2000 - 17:36:20 EEST

On Thu, 8 Jun 2000, hasan ince wrote:

> Arkadaslar,
> Nicin bu listeye basit bir sorun oldugunda yuz kisi yazarda.Gercek bir sorun
> ile karsilasan oldugunda bir kisi bile cevap yazmaz.Dedimki makinamdaki
> kullanicilarin bazilari cpu ve memory i asiri derecede yogun kullaniyor.
>
> Yardim etmeyen herkese tesekkuru bir borc bilirim.Ilk isim yarindan
> itibaren Microsoft NT Administration Guide alip okumak.
Selamlar,
Cok ilginc bir uslubla yazilmis bir mail..
Oncelikle onceki maillerde hic boyle biseyle karsilasmadigimi belirtmek
isterim.. Birde o isi hicbir sekilde normal NT ile yapamassin..
Daha w2k ile yavas yavas Quota destegi geldi process yada CPU icin daha
cok ekmek yemesi lazim..

Simdi gelelim cevaba eger sistemin PAM destekli
ise(Solaris,Redhat,Suse,Mandrake vsvs) onlarda pam limits diye bir ozellik
var sisteme login olan kullanicilara belirli sinirlamalar getirebilirsin
Daha ayrintili bilgi pam dokumanlarinda var

Eger Pam destekli degilse o zaman ulimit ile ugrasman gerekecek onunla
ilgili bilgi ise man sayfalarinda var
iyi calismalar
dS