[LINUX:12677] Re: mount komutu

Subject: [LINUX:12677] Re: mount komutu
From: Taner TANRISEVER (taner@balikesir.edu.tr)
Date: Mon 07 Feb 2000 - 16:33:31 EET

Bu garip gewlebilir ama benzer bir problem yasamęstim. ancak kopyalamalari
KDE uzerindeki file manager dan basarabilistim.
bununla beraber gecen problem cozuldu.
mount komutunda o parametresini kullandim. hic problem kalmadi.

win95 partitionu mount ederken orn;

mount -t vfat -o rw /dev/xxx /disk

gerci mount komutuna bakildiginda oromatik rw yapar diyor. ama
biliyorum. olmadigini gordum.

mount -t vfat /dev/xxx /disk

denildiginde ancak kde deki file manager ise yaradi.