[LINUX:12678] Imdaght!

Subject: [LINUX:12678] Imdaght!
From: Romantik Serseri (romantik@superonline.com)
Date: Mon 07 Feb 2000 - 17:03:03 EET

Agalar, internet uzerinde bildiginiz gibi tgz.tar dosyaları bulunuyor.
Bunlarda sanırım source kod.. Fakat ben bunları derleyemiyorum? Nasıl
yapacağımı bir zahmet açıklayan yigide cidden minnet borclu olurum. (dusuk
cumle!)

Simdiden tesekkur ederim. yalniz biraz basit dille anlatir misiniz? Cunku
malum daha yeni bir harddisk alabildim ve anca iki hard diskim oldu ve linux
kurabildim. Anlayacaginiz bir "newbie" yim linux'da üüeüraüa.. Neyse
sachamaliyorum ehe en iyisi susayim.
Hadi bekliyorum cevaplarinizi. Ha bu arada lutfen korkmayin her mesajda bu
kadar sacmalamam bu mail sadece bir istisna. bir daha olmaz :P

ha belki yardimci olur Mandrake 7.0 kullaniyorum. Son kez tesekür ederim :P