[LINUX:12676] Re: mount komutu

Subject: [LINUX:12676] Re: mount komutu
ouyar@itu.edu.tr
Date: Mon 07 Feb 2000 - 16:07:29 EET

automount kullanilabilir.

-----Original Message-----
From: linux@bilkent.edu.tr [mailto:linux@bilkent.edu.tr]On Behalf Of
Murat Koc
Sent: Monday, February 07, 2000 2:07 PM
To: Multiple recipients of list LINUX
Subject: [LINUX:12672] Re: mount komutu

> mount etmeye calistiginiz /dev/xxx aletinin de izinlerini duzenlerseniz
> olabilmeli.

Doruk olmaz(en azindan ben oyle biliyorum).
Bunu yapmak icin iki yol var.
1-) sudo filan kullanarak kullanicilarin bunu yapabilmesi saglamak.
2-) mount un source kodunu degistirmek. Source kodunu incelememe ragmen
    eger bir UID gibi kontrol yapiyorsa bunu degistirmek basit bir
    is. Fakat sadece root un kullanmasi gereken system call lardan birini
    kullaniyorsa(buyuk ihtimalle oyle) o zaman yapacak birsey yok.

Bunlarin disinda bir cozum aklima gelmiyor. Eger baska cozum bilen ve
uygulamis olan varsa bilmek isterim.

IYI CALISMALAR
                                                          MURAT KOC