Re: [LINUX:9777] KPPP ve Nameserver

Subject: Re: [LINUX:9777] KPPP ve Nameserver
From: Murat Balaban (balabanm@boun.edu.tr)
Date: Sat 23 Oct 1999 - 14:45:06 EET DST

Squid'i ikincil cozum olarak dusunmenizi oneririm.
IP-Masquareding HIC sorunsuz calisiyor.
Onun yaninda local cache olusturmak icin Squid'i kullanirsiniz.
IP-Masquarede DOC: /usr/doc/HOWTO/mini/IP-Masquareding

Sizin sorunuz, client makinalarin DNS-Resolution icin bir gateway
bulamamalarindan kaynaklaniyor. Squid'de bu nasil yapilir ben de
bilmiyorum, ama, IP-Masquareding yapmak isterseniz, bana ozel
yazabilirsiniz...

Iyi calismalar.

                                      `Linux cannot be told to someone
                                       You have to see it for yourself'