Re: [LINUX:9782] ppp server

Subject: Re: [LINUX:9782] ppp server
From: Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Date: Sat 23 Oct 1999 - 18:03:08 EET DST

On Sat, 23 Oct 1999, mahmutm aksakal wrote:

> Merhaba,
>
> Ben Redhat ta(6.1) ppp server kurmak istiyorum. Daha
> once slackware de agetty yardimiyla pppserver kurdum.
> Fakat PAP login yapmasini istiyorum. Bunu getty
> yardimyla yapabilirmiyim? uugetty ile getty arasinda
> ne fark var? Bu konuda doc. nerde bulabilirim? Howto
> larda cok birsey yazmiyor.YArdimci olabilirseniz cok
> sevinirim.
> Tesekkurler.

http://www.linux.org.tr/documents/kullanici_belgeleri/ppp-server
adresinde ppp server kurmakla alakalI bir dOkUman var ama iSinize yarar mI
bilmiyorum Slackware Uzerinde kurulumu anlatIlmIS iCinde de pap filan
gOzUme CarpmadI. Ama ppp-howto da bahsediliyordu zannediyorum.

Bunu yaptIktan sonra nasIl yaptIGInIzI yazarsanIz eGer www.linux.org.tr
daki belgeler altIna seve seve koyarIz baSkalarInIn da yararlanmalarI
iCin.