Re: [LINUX:10189] mail server

Subject: Re: [LINUX:10189] mail server
From: Yildirim Azizoglu (yildirim@sentim.com.tr)
Date: Thu 11 Nov 1999 - 15:43:23 EET

sordugun sey zaten ISP lerde yapilmakta. Ama dns isp de olmali.
Dns de mx kaydi denilen o domaine ait mail serverin ip si var, ve oncelik
siralamasina gore yazilmakta.
senin serverin ilk oncelige sahip yapilir, ISP nin ki 2. oncelige sahip olursa
(tabii ki bu konuda isp de onay vermeli yani senin domain icin relay izni
vermeli ) bu is istediginin aynisi olur.

domain sende durursa hat gittiginde DNS de calismayacagi icin diger mail
serverlar 2.oncelige sahip mail serveri ogrenemezler.

Yildirim AZIZOGLU-
Network Uzmani-Sentim Bilgisayar