Re: [LINUX:10205] Re: mail server

Subject: Re: [LINUX:10205] Re: mail server
From: Mehmet UZUNKOL (uzunkol@kaynet.net.tr)
Date: Fri 12 Nov 1999 - 08:14:15 EET

Tesekkurler...
Peki bana gelecek mailler isp nin mail serverinda nerede bekliyecek. Yani
bendeki userlarin, mesela uzunkol@xxx.com.tr adresinin isp de e aktif
olmasimi gerekir. yoksa isp nin mail serveri xxx.com.tr ye gelen tum
mailleri bir dosya ya da klasordemi birlestiriyor. Isp min mx recordu
disinda birseyler yapmasi gerekiyor mu?
Bir de asil makine devreye girince isp de toplanan mailleri nasil asil
makineye aktaririm.

Tekrar herkese tesekkur.