Ynt: [LINUX:10166] Re: suse de sax kurulumu

Subject: Ynt: [LINUX:10166] Re: suse de sax kurulumu
From: Bettencourt (bettencourt@glowingeyes.net)
Date: Thu 11 Nov 1999 - 15:57:47 EET

driverlar suse cd sinde mevcut sadece onları kurman gerekli ,yast ile bunu
yapabilirsin, önce cd ni mount et (edilmemişse) sonra install packages de,
sonra cd nin içinden (xserv gibi bir ismi olan klasördü) kendi dirverını bul
ve yükle ve saxı bir daha dene , olmamak için pek bir nedeni kalmayacaktır,
iyi şanslar